Serwis
TKR GROUP POLAND Sp. z o.o.
Wysokonapięciowy adapter testowy
W ofercie naszego serwisu VAS 6558A znajdują się adaptery:
- VAS 6558A/32 – ASE 405 472 00 000
- VAS 6558A/33A – ASE 405 473 01 000
- VAS 6558A/35 – ASE 405 475 00 000
- VAS 6558A/36A – ASE 405 476 01 000
- VAS 6558A/37A – ASE 405 477 01 000
Co obejmuje nasz serwis?
- Test wysokiego napięcia - test izolacji
- Test rezystancji
- Kalibracja
- Naprawa
Koszta związane z usługą:
Opłata manipulacyjna za każdy pojedynczy adapter.
Instrukcja postępowania:
Wypełnij zlecenie serwisowe, naciskając poniższy przycisk, podając wszystkie niezbędne informacje. Po przesłaniu formularza otrzymasz od nas potwierdzenie usługi. Wyślij swoje adaptery testowe wraz z otrzymanym formularzem serwisowym na adres podany w potwierdzeniu usługi wysłanym do Ciebie. Nie wysyłaj urządzeń bez wcześniejszego otrzymania potwierdzenia. Pełen koszt wysyłki ponosi nadawca.
Jeśli wysyłasz przesyłkę spoza obszaru UE, koniecznie zapoznaj się z poniższą instrukcją.
Nie opłacamy cła ani podatku z góry za klienta, dlatego przesyłkę nadawaną spoza terenu UE należy wysłać do nas zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Przed wysłaniem przesyłki należy dołączyć fakturę pro-forma, w której określą Państwo wartość adapterów. Należy uwzględnić wszystkie niezbędne szczegóły, w tym numery seryjne adapterów zgodne z danymi zawartymi w zgłoszeniu „Service Receipt”, walutę, kraj pochodzenia urządzeń oraz przeznaczenie „serwis/kalibracja”.
Następnie przesyłkę należy wysłać na warunkach DTP:
a) Pocztą w Państwa kraju. W tym przypadku my otworzymy, a końcowo zamkniemy procedurę uszlachetnienia czynnego, która zwolni Państwa z obowiązku opłacania cła oraz podatku. Przesyłkę odeślemy pocztą, a na fakturze doliczymy koszt całej obsługi celnej.
b) Innym przewoźnikiem ale z odpowiednią dokumentacją, która przerzuci odpowiedzialność celną oraz koszt dostawy na nadawcę (np. w DHL jest to LOA – „Letter of Acceptance”, korzystając z LOA należy zaznaczyć „both transport charges and duty and/or taxes”). W ten sposób za dostawę rozliczą się Państwo bezpośrednio z przewoźnikiem, bez naszego udziału. Przesyłkę odeślemy pocztą i na fakturze doliczymy koszt za samą procedurę wywozu.
Wybierając przewoźnika innego niż poczta, koszt podatków i cła może przewyższyć kwotę jaką zapłacą Państwo za procedurę uszlachetnienia czynnego a sama procedura będzie bardziej skomplikowana. Dlatego zalecamy wysyłanie przesyłek za pośrednictwem poczty, ponieważ jest to prostsze oraz prawdopodobnie tańsze dla Państwa rozwiązanie. Podczas obsługi celnej Adapterów HV proszę określić je właściwym numerem taryfy „9030 33 70 00” – towar ten objęty jest w Polsce stawką 0% na cło.
Przed wysłaniem do nas urządzenia zapoznaj się z instrukcją. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami. Nadanie przesyłki w niewłaściwy sposób może skutkować jej zwrotem do nadawcy.
*Koszt obsługi celnej nie obejmuje kosztu transportu urządzeń.
Potrzebujesz pomocy?
Nie wahaj się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji na temat usługi.
service@tkrgroup.pl
tel. +48 32 44 02 704
kom. +48 789 636 611
6:00 - 14:00 Pn. - Pt.
Najcześciej zadawane pytania
Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej pojawiąjace się pytania w sprawie serwisu w TKR Group Poland.
Serwis adapterów odbywa się w przeciągu kilku dni od ich dostarczenia. Po wykonaniu usługi wystawiamy fakturę proformę, którą przesyłamy na adres email podany w formularzu. Adaptery wysyłamy po opłaceniu wszystkich należności.
Zapraszamy do kontaktu drogą mailową lub poprzez formularz kontaktowy zamieszony w zakładce „kontakt” na naszej stronie.
Przesyłki spoza UE należy wysyłać tylko przez pocztę krajową. Przesyłki innych przewoźników, w tym DHL, będą zwrócone. Dołącz fakturę pro-forma z wartością adapterów, numerami seryjnymi i walutą. Nasza agencja celna zajmie się procedurą celną, a koszty będą uwzględnione na fakturze. Po opłaceniu faktury, zwrócimy adaptery.
Wysyłając adaptery spoza UE, ponoszą Państwo koszty transportu oraz opłaty związane z procedurami celnymi. Jeżeli urządzenia zostaną wysłane do nas pocztą to wtedy my pokryjemy, a następnie doliczymy koszt uszlachetnienia czynnego na fakturze końcowej. W przypadku wyboru innego przewoźnika niż Poczta opłacają Państwo cło i podatek, które rozliczone zostaną bezpośrednio z przewoźnikiem za pomocą np. LOA.